logo
ArEn

نتایج جست و جو:

23

تعداد نتایج:

23

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

مقایسه رضایت مشتریان از دریافت تسهیلات قرض الحسنه منطبق با فضای بانکداری اسلامی با استناد به تئوری بازاریابی رابطه مند (مطالعه موردی: بانک رسالت با موسسه مالی و اعتباری عسکریه)

کلیدواژه: رضایت مشتریان ؛ سیاست ها ؛ عملکرد پرسنلی صفی ؛ عملکرد مدیران مالی

نویسندگان: بیات ، روح الله ؛ جدید ، سعید

ناشر: دومین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی

در پژوهش حاضر و بر اساس دستیابی به هدف پژوهش یعنی مقایسه رضایت مشتریان از دریافت تسهیلات قرض الحسسنه در بانک رسالت با موسسه مالی و اعتباری عسگریه و با استناد به تئوری بازاریابی رابطه مند، بدنبال تعمیم مولفه های بازاریابی رابطه مند بر مبنای نظریات بانکداری اسلامی هستیم. در حقیقت بر آن هستیم تا جدا از... ادامه

سال:1394

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

تاثیر کیفیت ارتباط با مشتری الکترونیک بر کیفیت کلی ارتباطات ( مطالعه موردی: مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران)

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ کیفیت ارتباطات ؛ مدیریت ارتباط با مشتری ؛ نگرش خدماتی

نویسندگان: قاسمی، سعید

ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفادشت، گروه مدیریت

یکی از آموزه‌هایی که در اسلام بر آن تأکید فراوان شده، مسئله قرض و قرض­الحسنه می‌باشد. از طرفی قرض­الحسنه یکی از اصول مهم اقتصادی است که دین اسلام برای آن اهمیت فراوانی قائل شده است. قرض‌الحسنه با مشخصه‌های خاصی نظیر اخلاص، بدون ریا بودن، از مال حلال قرض دادن و بدون منت بودن، شناخته می‌شود. قرض دادن ... ادامه

سال:1399

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

بررسی اثرات کاهش نرخ سود و چگونگی اعمال آن در تطابق با شرایط واقعی بازار و تقسیم سود واقعی بین سپرده گذاران بر مبنای حق و عدل (با ضوابط اسلامی) 

کلیدواژه: عقود اسلایم، نرخ سود واقعی، سپرده های قرض الحسنه، سپرده های سرمایه گذاری

نویسندگان: جمشیدی، سعید

ناشر: هجدهمین همایش بانکداری اسلامی

بازار پول و سرمایه نقش اساسی و سازنده ای در فرآیند توسعه و رشد اقتصادی کشور می تواند فراهم سازد، لذا ایجاد انگیزه های اقتصادی که بتواند سبب جذب پس اندازها و توسعه نهادهای پولی و مالی بشود حائز اهمیت می باشد، در این مقاله سعی گردیده است اثرات کاهش نرخ سود و چگونگی اعمال آن در تطابق با شرایط واقعی باز... ادامه

سال:1390

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی و تبیین الگوی بانک قرض الحسنه رسالت

کلیدواژه: اقتصاد اسلامی ؛ بانک قرض الحسنه

نویسندگان: فضل زرندی، سعید

ناشر: دانشگاه تهران، دانشکده اقتصاد

سپرده­های سرمایه­گذاری در بانک­ها، یکی از انواع سپرده­ها در نظام بانکداری بدون ربا در ایران است کهمدت­ها در نظام حقوقی کشور با خلا قانونی مواجه بوده است. درقانون مدنی جز یک ماده در عقد مضاربه، مقرراتی در مورد قراردادهای سپرده سرمایه­گذاری دیده نمی­شد تا در نهایت در سال1362، قانون بانکی بدون ربا قرار... ادامه

سال:1399

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

شناسایی شاخصها و ارزیابی عملکرد بانکداری اجتماعی با رویکرد SWOT فازی (مورد مطالعه: بانک قرض‌الحسنه رسالت)

کلیدواژه: ارزیابی ؛ ارزیابی عملکرد ؛ بانکداری اجتماعی ؛ رویکرد فازی

نویسندگان: نیکویی ماهانی ، سعید

ناشر: دانشگاه علم و هنر یزد، دانشکده علوم انسانی

اصولاً سابقه مؤسسات مالي غيربانكي (قرض الحسنه ها به عنوان اولين مؤسسات غيربانكي) به سال هاي قبل از انقلاب برمي گردد. به نظر مي رسد در فضاي پولي و مالي، خلائي احساس شده و يا نيازهايي وجود داشته است كه شبكه بانكي نتوانسته است به آن پاسخ دهد، و در نتيجه اين گونه مؤسسات رشد و گسترش يافته اند. سؤال اين ا... ادامه

سال:1398

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

تغيّر قيمة العملة وأثره على أداء الحقوق والالتزامات، دراسة فقهية تحليلية

کلیدواژه: البيوع الآجلة ؛ التضخم ؛ العملة النقدية ؛ القرض ؛ النقدين

نویسندگان: د. سعيد, خنوش

ناشر: الصراط (الصراط)

يناقش البحث مشكلة العملة النقدية التي أضحت الوحدة الأساسية للتبادؿ التجارم في العالم ابؼعاصر، كلقد ظهرت كبديل لنظا التعامل بالنقدين من الذىب كالفضة عبر مراحل بـتلفة، غتَ أنها سريعة التعرٌض للغش كالتزكير كالابلفاض كالارتفاع، بفا يودم إلى ضخ كثتَ من الأمواؿ في الأسواؽ بلا قيمة تناسبية مع حقيقة الإنتاج... ادامه

سال:1440

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

تعیین شاخص های ارزیابی عملکرد بانک قرض الحسنه مهر و رتبه بندی آنها با روش MCDM فازی

کلیدواژه: MCDM فازی ؛ ارزیابی عملکرد ؛ بانک قرض الحسنه مهر ایران

نویسندگان: واعظ ، محمد ؛ زارع ، سعید

ناشر: دومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در علوم،مهندسی وتکنولوژی

ارزیابی عملکرد سازمان ها و بنگاه های اقتصادی و بررسی نتایج حاصل از آن در یک دوره معین، فرآیند راهبردی محسوب شده که ضمن تعیین جایگاه رقابتی سازمان، نقش قابل توجهی در امر بهبود مستمر و افزایش کیفیت و اثربخشیتصمیمات مدیریت سازمان ها دارد. بانک ها نیز به عنوان مهم ترین نهاد بازار پولی از این امر مستثنی ... ادامه

سال:1394

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل